G blog. gkp G pokój! Oficjalna strona GKP
Kategorie: Wszystkie | 76 | AI | CH | EM | Gieciki | Gry | HH | Wiedźmin
RSS
środa, 04 listopada 2015
Bunt

Pono zapowiedział swój nowy materiał: tytuł "Bunt", premiera 20.11.2015r.

Klip do kawałka Przebudzenie:



A płytę możecie zamówić tutaj.

niedziela, 04 stycznia 2015
dupa

Sztosik na nowy roczek:



ahh, dobre dupy!

czwartek, 16 października 2014
śpioszki




Nowa płyta już wkrótce? Świetnie!

22:30, gkp19 , HH
Link Komentarze (2) »
piątek, 18 lipca 2014
chwila?

Może niedługo będzie nowy wpis, a chwilowo tylko taka zajawka:

12:37, gkp19 , HH
Link Komentarze (2) »
czwartek, 06 marca 2014
wariat

Mój ulubiony Wariat z grupy Polskich raperów Pono zrobił kolejny teledysk:



Co mam powiedzieć? Podoba mi się bardzo! Oczywiście sam kawałek to super sprawa, jak cała płyta o której pisałem tutaj. A teledysk? Miodzio! Pono w luźnym stylu przedstawia swoje wyobrażenia o Świecie. Dodatkowo wreszcie dziewczyny, które autentycznie mają frajdę z tańczenia w teledysku. Miły piesek, bałagan w mieszkaniu (czy prawdziwe mieszkanie Pona to nie wiem), ale jest też kwiatek na parapecie - od razu mi się przypomina kawałek Istota. No i sam Pono - jak nie lubić tego uśmiechu?

Dzięki Pono!

piątek, 11 stycznia 2013
vitaminy

Nowy rok, parę osób gada o postanowieniach noworocznych. Wiadomo, że to raczej bujda i wielu osobom się nie uda sprostać swoim postanowieniom. Ja sam, żadnego nie mam. No dobra, na fali popularności też znalazłem swoje postanowienie:



Powiem Wam tyle, że słuchałem tego kawałka z 10-15 razy na rowerze (tyle razy około słuchałem nowej płyty BRX) i przypasował on mi bardzo. Zdrowe śniadanie, jestem w formie, trening, nie zatracam się, wychodzę z siebie, zapierdalam, do wygranej blisko, sport, zdrowie i szczery hip hop, życie pod górkę, słony pot na wargach, nie chcę pić wódki, latam jak wariat, wchodzę na 100 % w to. Może i nasze sporty się różnią, ale to dalej sporty i takie kawałki są dla mnie mobilizujące. Więc moje postanowienie na 2013 roku: praca i witaminy.

Mały przestój był na blogu. Ale już niedługo wracam z kolejnymi odsłonami znanych serii, a także z nowymi tematami. Więc styczeń będzie w miary gorący.

poniedziałek, 23 kwietnia 2012
Bańka

Nowy teledysk Pono feat Fu "Bańka":

poniedziałek, 20 lutego 2012
Wizjoner

Nie lubię top10, top50, top100 czy nawet top3. Generalnie ich nie lubię, bo czasem przeglądnę np top100 najseksowniejszych aktorek któregoś roku, top100 najlepszych koszykarzy, top10 najgorszych filmów z zombie, top10 plays w NBA (jeśli ktoś napisał, że jest tam zagranie Sixers) itd, itp. Generalnie te "topy" robione przez jakieś wielkie serwisy są kłamliwe i mało mnie one obchodzą.

Czasem lubię se myśleć kogo bym umieścił w moim np top20 raperów, koszykarzy, aktorów itp. I chociaż są to tylko moje wolne przemyślenia, których nigdy nie doprowadzam do końca, to jestem pewien, że jeśli miałbym stworzyć top20 najlepszych raperów ze świata wg G, to musiałby tam być między innymi Pono. Gdybym miał stworzyć top10 najlepszych raperów z Polski wg G, to musiałby tam być między innymi Pono. Prosto, Syn Alka Pono, to jeden z moich ulubionych raperów i tyle w temacie trochę zbyt długiego wstępu.

Głównym tematem tego wpisu jest nowa płyta Pona "Wizjoner" :


Tak, zgadza się, ten egzemplarz wyżej to mój prywatny, powiększający moją kolekcję albumów muzycznych, i oczywiście kolekcję płyt samego rapera, bo nie może być inaczej, żebym nie miał oryginalnych jego poprzednich solowych projektów jak "Hołd", "Tak to widzę", czy projektów gdzie był współautorem, jego pierwsza legalna płyta na której się pojawił, czyli ZIP Skład "Chleb powszedni", obydwa albumy Zipery "O.N.F.R." oraz "Druga strona medalu" oraz obydwa albumy TPWC (Sokół feat Pono) "Teraz pieniądz w cenie" oraz "Ty przecież wiesz co". Czyli album "Wizjoner" to mój ósmy oryginał, gdzie rapuje Pono.

Płytę tę zamówiłem w preorderze, bo byłem pewien, że to będzie dobra płyta. I nie pomyliłem się! Stary dobry Pono w swoim zajebistym stylu. Płyta jest generalnie trochę podsumowaniem ostatnich lat działalności Pona, który otworzył fundację HEYPRZYGODO i stara się promować zdrowy, miły, otwarty tryb życia w świecie, w którym każdy jest swoim wizjonerem. Nie znajdziemy tutaj zwykłych prostych rad czy opisów jak to dzieciak z ulicy stał się lekarzem, tylko pozytywne myśli, które można wprowadzić w swoje życie, żeby je polepszyć. Są też kawałki bardziej imprezowe, jak to w życiu bywa oczywiście. Pod względem warstwy muzycznej płyta utrzymana na wysokim poziomie, połączenie bitów z muzyką graną przez żywe instrumenty na duży plus.

Na prawdę polecam Wam dobry rap od Pona! I to nie tylko dlatego, że to jeden z moich ulubionych raperów, ale po prostu, że to dobry raper, a "Wizjoner" to jego kolejna dobra płyta.

A tymczasem idę realizować swoje wizje odnośnie swojego życia.

sobota, 17 grudnia 2011
ooo tak!

Wojtas wraca z kolejnym solowym projektem. Nie tak dawno wyszedł projekt Hurragun, na którym też możemy posłuchać starego dobrego Wojtasa. Reszta Wzgórza też nie spoczęła na laurach, bo Borixon niedługo wyda kolejny swój projekt. I bardzo dobrze! Stara Szkoła Rapu!

czwartek, 04 sierpnia 2011
pierdolę to

Deserowato kawałeczek: Pono "pierdolę to":

 
1 , 2 , 3 , 4